Hyresgästinformation

Är du intresserad av att hyra lägenhet eller lokal hos oss? Läs Mer...

 

Kundservice

Har du frågor som rör ditt boende eller din lokal? Läs Mer...

 

Service & Felanmälan

Är du redan hyresgäst och har frågor om service och skötsel. Läs Mer...

Service & Felanmälan
Service & Felanmälan.
Om det uppstår problem i din lägenhet, trapphus, tvättstuga eller andra gemensamma utrymmen är det viktigt att du kontaktar oss, så att vi kan åtgärda felet. Det kan till exempel vara en droppande kran eller om du upptäckt att någonting inte fungerar som det ska.

Jouranmälan.
Vid akuta problem i lägenheten kan du göra en jouranmälan. Akuta fel är till exempel strömavbrott och vattenläckor. Finns det risk för bestående skador i din lägenhet är det mycket viktigt att du gör en jouranmälan så snart du upptäcker felet.

Uppstår det akuta felet under dagtid kontaktar du kontoret på telefon 0680-100 01 eller 0731-80 99 91
Efter ordinarie arbetstid och under helger ska du ringa vår jourtjänst.
Jourtjänsten når du Hans-Erik 0731-80 99 90 eller Aleksander 0731-82 82 68.

Om du låst dej ute.
Endast hyresgästen kan få upplåst och du måste kunna legitimera dig. Du kommer att bli debiterad för upplåsning. Kostnaden är 200,- under kontorstid och under annan tid 600,-.
 
Hitta till vårt kontor!

Hitta till oss!

Ange din avreseadress för vägbeskrivning till vårt kontor i centrala Sveg.




Aktuellt!

God jul & Gott nytt år!

Onsdag 12 december 2018

Vi på Svegs hus vill önska er en God Jul och Gott Nytt År.
Läs Mer...

Hyreshöjning

Onsdag 12 december 2018

Från och med 1 jan 2019 höjer vi hyran med 1,75%.
Läs Mer...

GOD JUL

Torsdag 14 december 2017

God Jul och Gott Nytt År tillönskas alla hyresgäster.
Läs Mer...

Fler Nyheter

www.svegshus.se